شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
پیام مشترک آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در استان و "محمدصادق معتمدیان" در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در دور دوم انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و "محمدصادق معتمدیان" در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در دور دوم انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه‌ حضور پرشور شما در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

بار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید و بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رئیس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید و پاسخ محکمی به مراکز استبکاری و مداخله‌جو که قصد داشتند شما را از صندوقهای رأی دلسرد کنند، دادید.

حضور باصلابت و دشمن شکن شما مردم ولایتمدار و هوشیار آذربایجان غربی در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران، وظیفه خود می دانیم از موقعیت شناسی شما مردم نجیب قدردانی نموده و با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و امنیتی؛ خدای بزرگ را سپاس گوییم که ایران عزیز را هر روز پرصلابت از همیشه در مسیر تعالی و موفقیت قرار داده و امروز مشارکت شما نام و یاد امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد و سرافراز نمود.

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha